Contact

JHED Media
Postbus 1315
9701 BH Groningen

Tel: 050 - 589 3403
Fax: 050 - 589 3405

Nieuws

JHED Media's salesbureau versnelt groei

Online automotive netwerk Motomedia breidt uit met AutoWereld.nl en start een tweede label: Sportivomedia. Onder de nieuwe overkoepelende naam Mannenmedia exploiteert het mannennetwerk nu 19 websites en blogs met een maandelijks bereik van circa 6 miljoen unieke bezoekers.

Gepubliceerd: Woensdag 18 april 2012

Automotive specialisme

Motomedia is in 4,5 jaar uitgegroeid tot het grootste en meest veelzijdige online automotive netwerk van Nederland. Het medianetwerk is recentelijk uitgebreid met occasionportaal AutoWereld.nl. Samen met Zomoto en Mobile.de heeft Motomedia nu, met maandelijks 1,2 miljoen unieke bezoekers, het grootste bereik in het occasion segment. De 13 automotive titels, waaronder ook nieuwssite Autoblog en Routenet, hebben een totaal bereik van ruim 4 miljoen unieke bezoekers per maand.

Sportivomedia

Binnen Mannenmedia richt Sportivomedia zich op de commerci?le exploitatie van websites met dagelijks sportnieuws. Tot de 6 sites behoren SportUpdate.nl en FCUpdate.nl, een van de grootste voetbalsites. De sportwebsites hebben een maandelijks bereik van ruim 2 miljoen unieke bezoekers. Sportivomedia biedt adverteerders een breed scala aan mogelijkheden; van traditionele display advertising en advertorials tot audience targeting en rich media campagnes.

Forse omzetgroei

Jeroen Rutte, General Manager van Mannenmedia: ?De kracht van ons online advertising netwerk is de focus op automotive en sport. Daarnaast ook het cre?ren van (sponsored) content. Met 5 eigen nieuwsredacties en 3 videoproductiebedrijven kunnen we snel schakelen en vele vormen van maatwerk bieden. Dit spreekt veel (online) reclame- en mediabureaus erg aan. Het afgelopen jaar hebben we dan ook een forse omzetstijging laten zien (+ 30%). Voor 2012 wordt een zelfde groei verwacht.?

Mannennetwerk Mannenmedia

Mannenmedia is in 2007 gestart door Marque Joosten en Marijn Pijnenborg met de lancering van Zomoto. Begin 2011 lanceerden zij Auto.nl, een webwinkel voor het kopen van nieuwe auto?s. Het online advertising netwerk Mannenmedia kent twee labels. Motomedia dekt met 13 automotive titels vrijwel alle aspecten van autobezit en ?gebruik, autonieuws en mobiliteit. Sportivomedia telt 6 sportwebsites met het laatste nieuws op het gebied van auto- en motorsport, voetbal, wielrennen, schaatsen en tennis.

www.mannenmedia.nl